marți, 10 noiembrie 2015

Recomandari magazine furniture, accesorii si textile


M-am hotarat sa impartasesc cu voi detalii despre magazinele de furniture si accesorii din care eu imi cumpar toate lucrusoarele pe care le folosesc pentru crearea lucrusoarelor pe care vi le prezint. Acestea sunt:

Multemargele.ro

Multemargele
Pentru utilizatorii unei platforme de magazine handmade si furniture, acestia erau cunoscuti sub numele de HobbyShop. Multemargele.ro va asteapta cu peste 15.000 de produse, sisteme de puncte de loialitate, navigare usoara si produse actualizate frecvent. Poti achizitiona pietre semipretioase, margele, accesorii metalice, cristale, perle, sidef, snururi si panglici, fetru, sarma, lacuri, accesorii pentru decupaj, articole din lemn, accesorii pentru pictura pe lemn si multe altele. De fiecare data cand am plasat o comanda la ei, au fost foarte rapizi, am primit mereu ce am comandat si intr-o stare excelenta.

Biju Planet

Bijuplanet
Un alt magazin din care imi cumpar toate accesoriile este Biju Planet. Ii poti gasi in magazinele fizice din Bucuresti, pe Bulevardul Elisabeta sau la Stefan cel Mare, langa restaurantul Perla. Am inteles ca au magazine si in alte orase, asa ca va invit pe pagina lor de Facebook pentru a afla mai multe detalii. Ce imi place cel mai mult la ei est ca iti poti allege cate bucati vrei din respectivele accesorii, fara a fi nevoit sa comanzi o cantitate mult prea mare din ceva ce nu ai nevoie. Prin cumpararea lor direct din magazine, economisesti taxa de transport si eventualele neintelegeri cu privire la dimensiunile pe care le-ai comandat. Le vezi live si iti alegi ce iti place. Calitatea produselor este foarte buna si au sortimente variate.

Profiart – Art&Hobby Center

Profiart
Fie ca vrei sa comanzi online, fie ca vizitezi magazinul lor din Calea Grivitei, vei gasi cu siguranta produse de calitate superioara, pentru hobbyul tau. Imi plac in special produsele pentru picture, deoarece au o gama larga de produse si nu mi-au facut niciodata problem. In plus, poti cumpara si pentru copii cate ceva, iar daca esti la un liceu sau facultate de arte, cu siguranta vei gasi aici tot ceea ce iti doresti.

Sharbek Textil

Sharbek Textil
Materialele textile si tot ceea ce tine de cusut le achizitionez din magazinele Sharbek Textil. Afla mai multe detalii despre acestea urmarind site-ul sau pagina de Facebook. Materialele sunt foarte frumoase, gasesti de toate de la saten, organza, bumbac, voal, blana artificiala, brocard, tull, pana la draperii, perdele, dantela, pietre, catarame, ate si acuri, seturi de cusut.

Tu din ce magazine iti faci aprovizionarea cu accesorii?

*Imaginile sunt capturi de pe site-urile magazinelor sau paginile de Facebook.

Un comentariu: